I feel like I'm wrapped in elegance.

Idag har jag vaknat på helt rätt sida :))
Trött men glad..
Jag är påklädd, sminkad och nu väntar jag på min frukost.
Äggen ska koka upp, hungrig som attsingen.
Jag har klänning på mig idag, inget annat kändes rättvisst mot vädret!
Måste passa på.
Ikväll ska vi nog käka middag hos dadi.. slipper man tänka på middag!
När det är sånt här jävla sommarväder ute finns det helt enkelt inte plats för dåliga dagar.
Allt är som en dans och men mina vackra omkring mig så känns det värkligen som om jag är omfamnad av det vackraste och bästatste :P
I truly feel like that, don't you?

Nu har snart äggen kokat så ska jag rosta två mackor och sen ska jag välja ut några bilder från gårdagens mys :)
Be right back.........

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0