Härliga sommarstad :))





Åh vad jag njuter av min lediga måndag!
Hade inte Kirre ringt och stressat mig hade jag kankse blivit hemma men då fick jag eld i baken och tog en promenad ner på stan.
Lunch med Kirre.. skit värt!
Sen träffa jag Carro, Issa och Calle vid ågatan.. jätte mysigt.
Sätter oss nog där på torsdag efter jobbet och käkar med tjejerna, myys.
Efter det blev det lite skrot o affärer och så kom även Jossi.
Jag fäljde med henne hem och fick äntligen se hur fint hon bodde..
My gäd vilket jävla lyx.
Jag fotade alltihopa och ska visa sen.. det ni!
Sen blev det ännu mer förbränning när jag promenerade hem.. duktigt :))
Satte mig på balkongen och åt en öiten pizzaslice och drack iscola.
Nu är a här och chillar med mig och snart ska vi ner på stan igen för middagsdejt.
Sallad vid ån har jag hört!
Hinner inte alls blogga så mycket som jag hade tänkt nu men jag har haft bättre saker för mig helt enkelt.
Nu måste jag fresha till mig lite...
Later I think!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0