Gotland v.29 med eliten :P Inget att missa..

Nu är färjan bokad.
Det blev billigt och bra - typ 330 kr tur och retur per skalle tror jag.
Väärt!
Den 18:e drar vi och kommer hem den 26:e. Åker på natten både dit och hem hihi.. så mycket tid som möjligt där :))

Frida kom hit och hängde igår kväll.. vi gjorde lite semesterplans och jag bakade en kladdig kladdkaka på kvällskvisten åt oss :))
Men ååh det kommer bli så jävla bra.
Min bästa semster någonsin!
Jag, Kirre, Frida, Carro och Jossan.
Bara bilresan ner kommer ju bli as ägig haha.. My gäd!
Vill åka nu nu nu nuu!

I lördags kom vi in på tjejernas napa resa också.. dom drar en sista minuten och vi blev så jävla sugna på att följa med!
Bara så där.. måste kolla semestern först och se över ekonomin.
Det vore stört kul det med men vi får se :))


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0