För ni har tagit studenten fy fan vad ni är bra :))

Jag är världens avundsjukaste idag på alla som tar studeneten.. samtidigt som jag är så glad att det inte är min tur idag.
Att min tur var för två år sedan när vädret inte kunde varit bättre, när min klass så här i efterhand var den enda jag hade velat ha, när mina lärare var en stor del till varför jag ville vara i skolan och på lektionerna,
När jag inser att mina tre år på Ekeby gymansiet förmodligen var den bästa tiden i mitt liv!!
Där allt oftast var den dans på rosor.
Det var under dom tre åren som jag träffade dom vackra människorna som idag är dom viktigaste, vissa av dom fanns där omkring mig och gjorde vardagen spännandne- Carolina, Josefin, Lina.. många fler med såklart med dom fick störst plats för mig!
Jag växte så sjukt mycket som person där.. innanför dom väggarna!
Det  var inte där men kankse tack vare det och vem jag började att bli där som fick mig att träffa andra skönheter som Carlisen, Fridis och Andreas.


Hela min dag.. den för två år sedan, var perkekt och jag hade inte velat ändra ett dugg!



Hoppas alla lyckliga ser till och gör studenten till eran bästa dag.. sup er inte redlösa och glöm alltihopa!
Gör den minnervärd ;))

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0