En dans på rosor.


Bebisen var skiiiiit sööt!!
Lilla John.. åh sötast ever.

Jag har nu fem små ögonstenar, avgudar dom allihopa <3
Wilma va sötare än vanligt, hon hade gått till frissan och klippt en cute bob frissa och lagt i lite rosa slingor :P
Cuuute as hell!!
Jag,syster och mami och papi åkte till storstan för en titt på den nya famlijemedlemen hos Eriksson/Mesesha :))


Igår var lyckan nådd så fort Carro och Fridis kom hit.
Jag höll en hyffasd nykternivå hela kvällen och hade hur kul som helst med min ladies..
Pussgurkan Frida hade helt plötsligt fått i sig lite för mkt och taxi shaffisen lackade på när hon pilla honom i nacken :P
Helt borta och ville visa vägen för karl haha, Fridis jag fyller gärna i dina eventuella luckor :))
Jag och Kirre höll på att dö.
Men blondie, ingen ånger.. du va bara bäst som du alltid är!
Våran andra fyllkaja var Carolina som visade sin charm när det var dags att ringa taxi.. det är inte så poppis att bli bortkopplad en lördagkväll, ellerhur darlin :P
Nej, redo med garden det lär man va.. även en lördagkväll!
Eller va sägs om det här, Vet du var hotell Fyrislund ligger då?
Carro du är så jävla ägig My gäd en tjej i min smak det må jag säga.

Fan va mina tjejer är bäst..
Det blev dans dans dans på Birger och sällskapet bestod mest av Kåtmattis :P




Kommentarer
Postat av: carolina

Hallå snygging :)

2009-06-14 @ 22:47:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0