Det perfekta vardgasrummet.


Igår var vi på ikea med mami och papi. Vi hittade lite bra saker.. nu är klädförvaringen nästan så bra som det kommer kunna bli.
Fick undan hur mycket som helst.. skit skönt. Vek in alla koftor/hoddar/tjockare tröjor och det tog ju nästan hela sovrumms gareroben :P
Men det blev både snyggt och väldigt smidigt. Nu ser man alla i prydliga högar.
Fridis blev lite impad av högarna tror jag :P Men så vek vi ju det några timmar innan också..

Skulle haft en klädställning också till sovrummet men den va slut, typsikt!
Det får vänta lite tills lagret fylls på vilket var lite titt som tätt enligt Frida.
Ganksa smidigt om man undrar något för hon vet ju allt :P Awesome.

Vi har nog hittat lite nya möbler som ska få flytta in här när vi fått vardagsrummet målat!
Det kommer bli så snyggt. Vill ha nu!

Teve bänken är i samma serie som mitt vitrinskåp är i. Det kommer se skit trevligt ut tror jag haha :))
Uuur mysigt ju..:))

Nu vill vi inte sätta upp saker på väggarna och fixa förns det blir klart här inne. Känns bara tillfälligt då och måste slitas ner snart ändå..
Men när det är klart ska vi sätta upp tavlor ovanför teven också.
Fick jätte bra inspiration av ett roomservice avsnitt :P
Ååh jag älskar när man har känsla för inredning som vi haha :)) Great great great...






Skulle ju vilja ha en ny större soffa.. svart eller iaf mörk. Såg några snyggisar på ikea i skinn typ.. fräsha och lätta att hålla sådär sniggis hela tiden :P
Tåls att tänka på!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0