Bortskämd med en sovkamrat?

 Nu är det aldelles stra sängdags.
Jag kommer va så stört arg på min syster imorn när jag tvingas kliva upp och hon får ligga kvar och gona till sig haha..
Nej men.. Ärligt asså!
Avis kommer jag iaf vara men så är det.
Vi ska ha räkfrossa imorn och se en eller minst en lördagsfilm och bara mysa hela kvällen i soffan.
Jag vet inte hur många gånger ikväll jag har tjatat om räkorna :P
Va så satans hungrig när vi kom hem idag men det var inte Kirre så jag orkade inte laga krubb till bara mig..
Det blev citrus och mango smothies istället :))

Imorn är det ju sommarpremiär på Bj och först sa vi att vi skulle dit och frossa men sen ändrade vi oss.
Vi brukar vi är väldigt svaga för deras gratis krubb haha.. och imorn bjuds på grillbuffe mellan 19.00-23.00 tror jag.
Men va fan, grillat där eller räkfrossa här.. skit det samma haha!!
På söndag är vi lediga och jag hoppas att dadi vill ta med sig familjen till ikea.. åh det vill jag.
Nästa söndag vill jag värkligen till brursan och hälsa världens sötsate bebis till världen.. ååh så sööööt!


Btw. nu kankse jag snart kan slänga upp min första videoblogg för min sirra tänkte filma mig här i mörkret ?
Haha say what..
Nej det här håller inte. Nu vil jag krypa till sängs och få min skönhetssömn!
Natti natti.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0