You know you want me :P

Jag är inte lika fliig som mina roomies här på att blogga men en liten update hinner jag med ikväll :))
Visby is the shit.. iaf Stockholmsveckan Uppsalaveckan :P
Fett med folk från stan här asåå.. vart vi än tar vägen så är "ah Uppsala..
Det är shteeek!'

Idag har vi varit på Tofta och badat... eller jag joss och carro va dom enda som va i plurret, Fridis och syster stekte sig istället.
As värt iaf och nu är det inte bara Frida som ar färg på kroppen haha.
Ikväll är det lite chill och rehab för mig och Jossan som gäller.
Hon har smittat mig med sin förkylning så det är ju typ det sämsta ever med den här veckan.. men det är ju typ det enda som är sämt också så jag överlever väl :P
Vi tänkte sätta oss på någon mysig uteservering bara och glo på folk.
Imorn är vi däremot på't igen.. all in kan jag säga.
Har vart hyffsad städad hittils så snart är det min tur för en sneis typ haha.. snefylla- Ja tack!!
På lördag blir det Kallis igen för det va så sjuuuukt jävla bra drag där!
My gäd.. nä nu ska jag göra tjejerna selle ute på teppan innan vi drar.
Ciao Ciao.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0