You can't reach me

Nu har jag pallrat mig ur sängen.. jag sov tills jag inte var trött längre kan man säga.
Ledig idag!
Ap skönt.
Men alla andra jobbar ju så what to do?
Kanske ta mig en sväng ner på staden och göra min syster lite gladare.
Hon va trött och ohet imorse har jag förstått.. suger att va utan lur :(( Det är det värsta.
Legitimation klarar man sig utan om man har ett pass vilket vi har, pengar går ju och alltid att lösa och det känns ganska smart att jag inte kommer åt några förtsa veckan haha :P
Vilket sparande.
Meen mobil! Jag kan inte bli nådd och ingen kan nå mig.
Sämst.. men jag kan bara skylla mig själv och veta att det kommer dröja läänge innan det händer igen.
Thumbs up för hemförsäkring PLUS som vi har.
Dock är jag rädd att jag kan få vänta lite onödigt länge.. ah problems!

Igår var det iaf mys med min älsklingskille.
Jag hade packar väskan så jag cyklade hit efter jobbet.
A lagade tacos som jag inet har ätit på år och dar.. vi käkade nästan jämt det förut på lagerlöf ju..!
Det var skit gott och bara därför tryckte jag tre stycken haha :P
Sen var det Beck såklart.

Ååh nu vill jag bara se till och ersätta allt jag tappade bort.
Leg, mobil, bankomatkort kommer väl i veckan..
Som läget är nu drabbas man tyvär av lite ångest attacker ibland.. när man tänker på det för mycket lixom!
Dumma dumma mig!
Nä nu ska jag göra någon nytta..
Later.



Vimmel från lördagens fest.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0