En vecka i Visby med världens bästa babes.


Champangefrukost på Toftastarnd, första dagen.


Finis laddar med en cider innan Kallis :)


En av alla stört goda grill midagar hemms hos oss.


Sista kvällen.. vi körde all in och tömde alla tre vinboxar :P






Carro släcker törsten innan Kallis!!


Snygging :))










Ni ser väl att det är SHTEEK :P






Yes, äntligen inne haha :P




Snacka om att man fick nog av Fanta Rosé.. alla utom Jossan då!


Haha som sagt alla utom Jossan :P






Vilket jävla härj asså... it was the place to be!


Jossans stol som hon snodde med sig hem :))


Innan kvällen avr slut hade hon en dunk på ryggen med hennes favvis vin så hon kunde surpla bäst hon ville!


Här behöver jag nog inet skriva något :P Jag döööööör!


Fridis bytte heelsen mot båt/bowling dojjer!


Skit lyckad kväll..




Sötis <3


Mina girls inne inne i krigsbunkern :P




Ja tack till den frukosten.


Det är shteek..









Grill master :P Första kvällen blev det altså grillspett.






Fiiinisar <3




Min shnygga sirra va.. :)



Gute here we coming!!




Nej tack till den frukosten haha :P Fast då vare ägigt!








Jag och Joss skulle inte äns gå ut den kvällen.. yeah right!




Slutade i karatefylla :P




Okej.. vi har nästan 2700 bilder på datan nu. Det är stört mkt bilder.. Men det är inte alla bilder.
Jossan och Carro har fortfarande ensamrätt på deras sista bilder så det är gaaalet mkt bilder!
Jag skulle kunna sitta hur länge som helst men jag kan inte visa allt, tyvärr haha..
På face blir det nog stört många bilder- lägger nog upp dom i mappar dag för dag?
Hur som helst... det har varit grymt!
Kallis, Gutekällan. Burmeiser, Hamnplan, Hamnen, Båten :P, Tofta.. hemma!!

Kommentarer
Postat av: Marlene

Åååå vilka härliga bilder.. Får sån lust att festa :D Ni ser ut att haft det bra! Great ;)

2009-07-21 @ 19:12:36
URL: http://marlenelindstrom.blogg.se/
Postat av: Kajsa

Jaa det va verkligen AWESOME :))

2009-07-21 @ 21:45:50
URL: http://kaajsakarlsson.blogg.se/
Postat av: ;)

Måste Jossan va så jävla snygg!!!!

2009-07-22 @ 19:17:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0