BB-Elita och Bygglov's Willy....

Solen skiner inte lika mkt som vi had hoppats på.. ingen lust och ligga och pressa är det är molnigt så det blir förmoligen en vända inne i centrum istället.
Men det blir också mysigt, Visby är ju en jätte mysig stad :)
Ikväll blir det fest, vi ska förhoppningsvis bli instyrda på Hamnplan!
Timbuktu spelar också någonstanns ikväll så de ska vi undersöka.. kanske på Burmeister?

Imorn kommer Carro:D
Awesome.. det blir självklart fest då med.. kylen är laddad med två dunkar vin och cider så det är bara att konsumera :P
Då blir vi ett rikigt gäng, åh roligt roligt!
Lägenheten är som en riktig idyll med baksidan fullt av rosbuskar runt en stor vit spalje.
Bilder kommer ju men en så länge är do kvar på kameran, ingen usb :S

Lördagsfesten var skit lyckad måste jag säga. Rikigt bra start även Jossi var tvungen att stanna hemma!
Jag, Kirre och Frida tog iaf en taxi till Gutekällan och hade det as raffigt :P
Stället var världens labyrint asså.
En viss Elita Löfblad sprang in i oss och bjöd med oss ner till vippen.. hennes mission var att samla kvällens snyggaste.
Haha ah säga va man vill men det var väl kul en stund..
Kvällen bjöd på mycket roligt och även man hade kunnat skippa promenaden hem men en syster som var i sin egen fyllevärld så kan vi ju bara skratta åt det så här i efterhand iaf!!
Ellerhur Kerstin? Tänkbart smeknamn kankse.. men då kankse jag får dras med posarn eller nått :P
På hemvägen sprang vi på ett till bekant teveface som vi tillslut kunde koppla ihop med Bygglovs Willy :))
Fångades även på bild av mer än våran egen kameralins som jag stolt ska visa upp fast mina brudar redan hunnit före :)


Från stureplan.se

Nu ska jag hjälpa syster med frukosten och försöka få liv i dom andra brudarna.
Livet här nere leker..

Kommentarer
Postat av: carolina

hahaaa jag kan bara tänka mig kirran..

Ååh vill höra allt allt allt när jag kommer.

Saknar juh er :)

2009-07-13 @ 11:44:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0