Tillbaks i stan och slut på semestern


Back in town.. klcokan var nox sex imorse när vi fick lämna våra tjejer och tacka för världens bästa och fetaste jävla semster!
Vi baxade upp packingen och sen var det bara att decka i sängen.
Ap skönt.
Jag är tok förkyld och halsen värker, alla var tillsut förkylda!
Sämst.. och värst för lilla Joss som blev sjuk på båten dit :(
Men inte stoppade det oss för att härja runt i Visby inte :P
Vi tog det lungt en kväll! Joss två kvällar.. En kväll hette det att vi bara skulle sätta oss och mysa på en servering och låta bli alkoholen men det sket sig ju innan vi äns hann ut haha!
Så nu kräver kroppen lite rehab och förkylningen vill jag bli av med.

Stört mycket bilder men alla finns än så länge på Fridis data så det dröjer väl lite innan jag kan visa upp allt härj.
Men jag säger bara vilkne jävla vecka, holy makaroni :P
Har inte skrattat så mycket på så jävla länge.. har väl typ fördubblat min luvsläng om man ska tro på ordspråket "Ett gott skratt förlänger livet" :))
Tack Frida Josefin Carolina och Syster :P och alla andra sköna prickar vi har sprungit på dom här dagarna.
Ingen idé att jag börjar rabla minnen och upplevelser ni för det tar för lång tid.
Jag ska lätt tillbaks nästa sommar och jag hoppas babes vill följa med då :P
We're going back!!!!

Nu ska jag och syster möta mami på ica och handla så vo kan äta något sen ska jag hem till älsk och gosa ner mig i soffan.. saknar!!

Fett ohet på jobb nu.. Nej tack!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0