Om en timme så är vi på väg.. Gotland watch out :))


Okey.. tjejerna är här.
Frida och Jossi och jag och syster.
Carro kommer ju tyvärr inte ner fönrns tisdag.. fan va raffigt det blir det baby!!
Deppa inte för mycket för vi hinner ha det raffigt värre hihi..
Nu är jag fett taggad iaf.. ååh roligt roligt.
Bilen är packad och den är proppfull haha.
Ni skulle se bagaget- knökfullt med ikea kassar som är våra väskor dårå :P
Sweet!
Vi har godis och lärpa och har kikat på Törnrosa.. snart drääär vi och jag kan inte fatta det.
Färjan går 04.50.
Kan ju passa på att nämna att vi hade röta bokstavligt talat.
Mitt och Fridis fel haha :P Mest mitt.. men snart är vi me!
Har bränt sex feta skivor nu så det blir ett jävla drag haha.
Tack tjejer för att ni gör det här me mig- semester!!
Tillbaks på söndagmorgon.... ååh I love it :P Reedan.
Fet update då, men tills dess lär det va rätt dött här.
Adios amigos..:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0