Nydushad och omsvept i min lilla morgonrock.. packningen går över förväntat!


Så där.. nu är vii i full gång med packningen, en varsinn ikea kasse men vem säger stopp när den är full? :P
Det kan nog gå i väldigt mkt om man så vill!
Måste höra med dom andra hur dom packar.. hur många par heels är det rimligt att packa?
Frida? Carro.. Joss? Haha jag och Kirre har ställt fram fyra par nu totalt.. och det känns ok!?
Jag tror jag valde ut sex bikinis och två baddräkter..
Och hur många klänningar blev det nu då, vi delade upp det i två högar- party dresses och beach/slappa/Kallis dresses typ.. :)
Vi har ju morgondagen på oss också men jag vill sova hos mitt gull imorn så ju mer förberret desto bättre!!
Imorn måste jag köpa en hårfärg också som jag tänkte slänga i imorn.. Black it is.
Vill innte ha något tamt halvfalmmigt brunt och det är typ så det är nu- Illa :S

Fan tjejer..snart är vi verkligen där!
Mycket tjat I know men det kan inte hjälpas.. höjdpunkten på hela sommaren!
Men Gud.. skäm bort oss med sol den veckan så är jag redo för hösten sen om det är så :P haa..
Pressa. pressa!

Nu ska jag platta håret och komma i säng sen.. och imorn har vi frukost! Det var skit länge sen, har inte köpt bröd på jag vet inte hur länge.
Idag köpte jag gott bröd, yoggi och ägg :))


Godnatt finisar.


Kommentarer
Postat av: Frida

Oj, jag har inte ens börjat packa, ska nog göra de imorgon! Slår er en pling så får vi ta å göra lite plans! <3

2009-07-08 @ 23:35:05
URL: http://fridasfantastiskaliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0