När du blir väckt av näsblod.


Godkväll allesammans :))

Jag chillar i soffan med syster under täcket och kikar Beck!
Myys.
Imorse hade gjort vad som helst för att få behålla älsk i sängen i och bara myst där hela dagen!
Men det fick jag inte.
Istället blev jag väckt av näsblod. Twice.
Jag hatar det.
Efter jobbet drog jag till mami och surplade god grönsakssoppa med hembakt bröd :)
Yummi!
Alltid lika mysigt med middag has päronen.
Det var segt att vara tillbaka på jobbet men det gick väl det också antar jag.
Visby veckan kan jag leva länge på kan jag säga!

Uffe och Krister, vi ses i sommar.
Gotland nu drar vi, jag ska bara packa lite.
Meen tja.
Arrooombah.
You know you want me, I know you want me..
Klart ni ska komma och sola lite. Då får vi lägga lite rosé på kylning!
Det är två fina tjejer va, en är min syrra vah.
Kerstin skulle aldrig göra så!
Kerstin och Gunilla?!

Tjejer hjälp mig... jag vill vara där, nu igen!


Feet resa.. ah det skulle man kunna tro :P Det borde ni tro på haha :))
Jossis jävla rese stol som hon snodde me sig, Guuuuuud!
Så sjuka historier bakom allt, allt vi gjorde och det var inte lite det.
Har aldrig levt så där.. vi lät bli Gloria dunken och cidern en kväll och resten av veckan var en lång jävla fest!
Bakis blev jag inte en enda dag, ah chilla gunilla ni hör ju själva hur ägigt det har varit.. vänta bara till Fridis kommer hit med bilderna :P
Det blir ett jävla projekt att slänga upp dom men det kommer va värt all tid det tar!
Hon kommer nog snart vettja.. åååh lyllo oss!

Nästa sommar blir det ännu fetare, promise!
Mitt förslag är att vi kör Båstad först och sen vidare till Visby!
Ägigt! 
Och vilket jävla snack om att man inte skulle komma in någonstanns.
Who said that?
Va det samma pajas som hade en ful tisha med "Who is blondinbella" tryckt?
Tjejer, ni hajar.. äckel.
Ah vi kom iaf in där vi ville haha.. och inte behövde vi anpassa oss inte.
Bundar man med vakten första kvällen så kan man koppla av lite sen :P
Kaxigt ha.. ;-))
Antingen berodde det väl på att vi va så jävla shteek eller... ja eller så hade vi bara flyt med vip, inträde och allt det där!

Nä nus ka jag ner och låsa upp för Fina Frida.. bilder bilder :))
Sleep tight lovers.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0