Myskväll med min älskade mor.


Mami messade mig just och bjöd in sig själv till lite mys :))
I like off course!
Hon skulle köpa med sig något gott så nu har jag gett henne fria händer fast med lite önskemål hihi :P
Skapligt svag för Marabous jordgubbs choklad men vad som går i mig ikväll.. bara det är sött!
Så ikväll för vi sov sällkskap.. mysigt.
Älsk har precis åkt, vi tittade på John tucker must die.
Helt okej film, nej jag är ingen filmslukare och hade inte sett det innan :)
Nu ska jag förvereda middagen. (Nej, jag stavade inte fel.. eller jo fast med flit, Kirre hajjar)
Tror det blir korv med bröd ikväll med lite stekt lök till.. mumms.
Mjölk eller saft till det är frågan?
Fett gott med mjölk med saft till korv tycker jag påminner om när man var liten och grillade.. typ på gårdsfester haha :P
Någon som känner samma?

Nu kom syster hem.. helt confused.
Nu blir det maaaat!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0