My sweet sister..


Godmiddag :)

Idag är jag off work.
En ledig tisdag.. vädret är inge vidare så jag kan sitta inne med gott samvete :)
Kirre väckte mig med frukost på sängen imorse!
Skit lyxigt, åh det var så gott och mysigt hihi- tack syster.
Hon hade kokat äggen perfketa så vi åt ägg altså, mackor, yoggi, drack te och ett glas apelsinjuice.
Awesome!!
Jag har sorterat semsterbidlerna.. det tog sjukt lång tid men nu är dom sorterade dag för dag i varsin mapp så det blir lättare att titta.
Good jobb, you :P
Jag ska visa er ett smaskigt urval sen tänkte jag om inte datan segar sig för då orkar jag inte.

Kom precis ur dushen, ska snart föna och platta håret så de är gjort.
Sen har jag inte så många mer projekt för dagen.. tvätta en maskin och sen ska jag bara vila och sega!
Bejbi kommer förbi sen vettja och gör mig selle.. så jag får filmsällskap och någon att kramas med!
Mys.

Shteek va :P



Later!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0