Matkoma

Godagens.

Är hemma hos mami nu, har nyss ätit jordgubbar med grädde.
Nu är så jävla mätt och belåten :)
Jag och syster kom hit och grillade.
Fläskfile, potatissallad, sås bröd och annat gott tilbehör.. fantastiskt smarrigt!
A har varit här och fixat mamis tvättmaskin så nu kan hon tvätta.

Imorn åker mamsen upp till våran mormor med big syster och hennes kids.. åh va mysigt.
Jag önskar jag hade kunnat följa med!
Men men.. bara några dagar kvar til Gotland nu så :P

Gårdagen bjöd på många skratt.. det var as raffigt kan jag lova haha :))
Hinenr inte uppdatera så mycker mer nu, ska hem och packa iordning lite saker sen cykler jag hem till a och myser.

Trevlig kväll finisar.. Tack porrcarro för en amazing ningt. Reffigt.
"-Vi sitter på balkongen hos kirre och kajsa och har det så jävla raffigt..
-Ååh va mysigt...!"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0