Marabou sommar limited edition från världens bästa Kirre :)


Haha jag garvar ihjäl mig.. Vad gör du när dina föräldrar är utomlands?
Den reklamen va nyss på televisonen och jag skrattar lika mkt varje gång haha.. så jävla roligt :P

Men det va inte det jag skulle skriva.. jag skulle skriva att min sirra är den griimaste!
Hon kommer hem med sommarens godaste chokladkaka :)
Marabou med jordgubbsbitar.
Har du inte provat än så gööör det!!
Snacka om mys till lipstick va.

Kikade på lite bilder från min fantatsiska helg också.. har ju inte visat några än så det är kankse dags.
Lördagen var så jävla raffig men det har säkert ingen missat ?
Söndagen var fan lika raffig den asså.. mys med min family kan man säga. Inte med alla men men mami syster och älsk.















Geeeks haa.. vi övade lite hopp bara :P Rastlöst.
Nu ska jag kika på Lotta på liseberg.. Charlotte  Perelli är skiit snygg ikväll.. :))

Kommentarer
Postat av: Kristina

Fett mysig söndag...

Underbart

2009-07-06 @ 20:26:29
URL: http://kristinasbubbla.blogg.se/
Postat av: lovisa

Hej =)

Vart har du köpt dem fina gröna piratbyxorna?



2009-07-10 @ 15:36:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0