Livet har sina goda stunder....

Nu var det verkligen på tiden att klicka sig in på blogg.se och visa att jag lever :)

Jag har inte semster än men det känns fan nästan som det ibland.. äntligen är det som det ska.
Vi gör saker och tar verkligen vara på dom soliga dagarna vi får!
Ååh det är lycka och sommar sverige som gör det möjligt haha.

Gotland nästa fredag :)))

Just nu är Jossi här.. fick selle hem och har suttit och pratat och skrattat.
Värt!
Satt på balkongen och njöt och smälte maten vi tryckte i oss :P
Det blev sushi och china buffe på Java med a och tejerna.
Värt!
Lite onyttigt men det blev ju sallad till lunch så wtf.. orka tänka på det då.

Hade helt enkelt en skit värd dag med mina vänner i det soliga.
Cyklade ner på stan med mami och lunchade med syster.
Sen mötte Carro upp oss och blev mitt nya sällkskap när mami skulle hemmåt.
Satte oss på waynes och mös lite i skuggan med en cola..
Tillsut kom även Joss ner och gjorde oss sällskap och varit mitt sällskap tills nu :))
Tack tjejer.. ni är mina guldstenar <3

Nattbad igår var för övrigt långt öer förväntan.. doppade mig visserligen men det var uuur skönt ju!
Thumbs up..
Imorn blir det jobb igen och sen grillning med jobbet och Leila!!!
Fan va mysigt..ååh jag längtar.
Undra vad man ska shoppa med sig till grillen tro?
Som sagt.. försöker ta vara på varje dag så gott det går.
Sommar sommar.. right!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0