Kräftkalas nästa lördag.. vilket shteek det kommer bli!


Ååh jag fick världens bästa idé ikväll!!
Vi har inte ätit några kräftor den här sommaren än.. nu är det dags och vi hinner göra det till en rikigt fest också.
Vi passar ju  såklart på att ha en avskedsfest för Frida som snart lämnar oss och flyttar neråt i landet.
Malmö, håll i hatten.. snart kommer hon :P
Men vi kommer efter sen och ser till så hon trvis i den fiiina lyan!

Åter till nästa helg.. kräfor haa! Vilken jävla delikatess rent ut sagt :))
Vi har alltid gillat det!
Med cider och vitt bröd till.. Yummi!
Det är pilligt med gott som fään.
Vi lär kankse köpa en dunk Gloria.. och lite Rosé :P Vem är inte sugen vah??

(Uffe kanske kan köpa med sig lite.. höhö)


Hoppas alla kan och vill och SKA vara med!?
Får vi fint väder vore det alla tiders.. åh mys mys!


Nu blir det mer mys här hemma innan jag kryper till kojs med nya VR so jag älskar att syrris har prenumation på :))
Vi har vindruvor, hjärt chirre och Rollo kola.. och isvatten- Inte dumt alls!
På teven är Morden i midsummer, men jag halvgillar det och har inte alls hängt med.

Sleep tight darlings.. sleep very tight!!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej nu kan du tävla om en sensuell och sexig babydoll i tre delar



http://millahoman.blogg.se/2009/july/tavling-babydoll.html



Var gärna med :)

2009-07-22 @ 10:52:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0