Imorgon är det fredag.


Torsdag morgon.. snart helg :))

Fick lite sovmorgon idag, börjar jobba halv tolv.
Idag är jag lite mer peppad för jobb för jag får jobba nere med syster och sen är det fredag!
Vi ska uuut.. det blir tvådagars i helgen :P Hoppas jag iaf..
Pallade man en vecka så pallar man väl två dagar (?)
Det är ju lööning imorn.. cetching :P Äntligen.
Jag ska shoppa.. år och dar sen känns det som men jag ska vara sparsam också.
Vi ver ju hur det brukar gå haha, men så länge jag håller mitt sparande så är det ok!

Det är så jävla bra rea på jobbet så jag vore riktigt dum om jag inte slog till nu.. när man har gått och suktat sen i våras haha och nu är det bara småpotatis av summan kvar ju :P
Har jag inte rätt?!

Hoppas på mys ikväll men är du dålig vännen så är det bättre att du vilar upp dig för helgens spektakel :))
Jag hade nog inte så mycket givande att skriva så..

Trevlig torsdag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0