Cubus och Lagerhouse.. äntligen!


Fick mig en gald överasking när jag gick förbi gamla duka på hemvägen.
Cubus öppnar inom kort.
-Jaa, tack :))
Det som jag har väntat så länge på.. och på Gränby centrum öppnar dom snart Lagerhouse.
Thumbs up :P

När jag ändå är igång så kan jag hålla kvar tummen upp för säsongspremiär av Lipstick jungle ikväll.. det är det väl ingen som har missat?
Så ikväll blir det mys framför teven med syster.. vi ska äta paj- twice :)
Först blir det kyckling paj till middag och sen blåbärspaj med grädde till efterrätt.. lyx haa!

Men om det ska bli någon dush för min del innan syster kommer hem lär jag snabba mig.. hon slutar om five minutos!
Jag blev lixom hooked av datan när jag kom he fastän det inte var meningen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0