Champangefrukost på stranden, grillspett, Gutekällan..mina tjejer!

Första dagen på Gotland har bjudit på mkt.. fan va raffigt, Carro du kommer också älska det.
Snart är du här :P
Vi gillart'.. som du hör.
Champangefrukost på Toftastrand med vollyball turnering och massa skit..as najs :P
Ur mysig lägenhet.. har grillat och nu är vi snart tillräckligt snygga för en kväll inne i Visby!
Siktar på Gutekällan, mer vet vi inte.
Shit jag är lycklig ikväll.. hoppas ni har det lika bra som jag.
Puss Puss

Kommentarer
Postat av: carolina

assså fattar ni att jag DÖÖÖÖÖR här hemma..

Längtar så mycket att jag exploderar av alla känslor snart!!!!!

Bara höra allt mys & allt kul.

hahahaa. gissa hur stört laddad jag kommer vara när jag kliver av planet. my gäääd..



MISSS YOU. pusss på er!

2009-07-12 @ 15:34:12
URL: http://carolinaenvall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0