Bio mys med älsk och tjejerna..

Sommaren med Göran...?
-Jaa tack!

Ikväll blev det bio med älsk, syster och Carro.
Vi va nöjda allihopa :P Helt i min smak.. älskar svenska filmer.
Peter Magnusson och Daniel Helenius...?
-Jaa tack!

My gäd..
Nu är jag äntligen ren och fäsh.
Lukter kokos och är mjuk som ett litet barn.
Nu ska håret plattas, skivor ska brännas, vin och annat ska plockas fram så det inte glöms imorn i all trolig stress :P

Imorn är det kräfskiva på Petterslundsgatan.. Be there!
Tält, murre, lerre.. ah ni vet själva- hela baletten tror jag!

Är alldeles för dålig med update här, shame on me.
Inga bilder bjussas det på heller.
Skärpning?!
-Jaa tack får jag väl säga på det me haha.. imorn kommer det bli fett ägigt!
Mumms med kräftor och allt raffigt sällskap!

Natti natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0