With a good feeling

Idag fick jag sovmorgon.
11.30 ska jag infinna mig på jobbet.
Stänger däremot idag, kan va lite segt ibland men det går säkert bra.
Gick som vanligt ändå upp i god tid.
Idag va det ju slut på semster för bejbis del så då vaknar ja ju alltid när han ger sig iväg.
Snosade ändå jätte länge men min alarmet på min låne lur är inget jag fastnat för så tillslut gick jag upp.
Tvättade håret helt oplanerat men jätte skönt o ha de gjort.
Världens miss dock.. när jag har blött ner mej o mitt hår så inser jag att vi varken har shampo eller dushcreme!?
Noooooo tänkte jag bara!
Men det löste sig så det blev inga konstigheter ;)
Anskitet är på plats nu så nu ska magen få sitt är de tänkt. En lugn o skön frukost ska jag styra och sen klä på mig.
Hade jag en kamera skulle jag leka med den nu och slänga in lite bilder och visa er hur jag ser ut idag.
Fick låna kirres oldie men den har jag inte fått igång äns haha så de får bli ett bildlöst inlägg denna onsdagmorgon.

Have a nice day guys.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0