Vill inte ha det ibland jag vill ha det heltid- inget trams

Hade min blondie i luren for quite a while men nu har vi tjattrat klart hihi.
Kirre har avslutat en lång dushning nu och jag har i alla fall sköljt av mig fejset. Vet inte om jag ska masa mig in i dushen jag med. Med dushmössa i så fall :) Det är nått jag borde skaffa..
Imorn är åtminstonde jag off work så jag är gärna uppe en stund till ikväll och det vet jag att Kirre också är.
Det är film ikväll med, treans med J.Lo och Ben Afleck men jag vet inte vad den heter. Den är soft.
Jag har nog aldrig varit någon riktig film fantast som typ har koll på alla skådisar osv. haha so NOT me.
Fast det måste man ju inte äns vara någon fantast för och veta.. right? Skit samma jag vet inte vad filmen heter ikväll heller! ;)

Pirra till middag fast en ganska liten dos för vi dela på en icas.
Cola och less fat chips samt en liten candybag med lite left overs från jobbet!
En dålig vana att köpa de där godiset men jag kan inte börja dieten redan för då hinner jag sluta tio gånger om innan beach 09 är här. Det är medvetet haha!
Igår va de wook och kött iaf.. med jordens godaste bea haha.

Imorn blir det kanske dinner at mamis plejs och kankse mys med min kärlek.
Back to movie and cosy-in-the-sofa time sort of.. öhm? Just det!

Godnatt sov snyggt och skönt.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0