Avundsjuk jag blir så avundsjuk..

Okej, någon mer än jag som såg Körslaget ikväll tro?
Jag blir så jävla inspirerad av Nanne för hon har haft så snygga outfitts varje gång jag her sett!
Svart matchat med organde stövlar, skit läcker med tylltjol och förre veckan var det lite frenchmaid inspirerat ju.
Oh heet I like a lot..  värkliegn något som sticker ut och bara är skit läckert för läckert är ordet.
 Tummen upp för hennes stylist ;) Weeeeii
Tråkigt nog så var det ju hon och hennes kör som åkte ut.
Men det är inte bara henne de är fäärt i haha.. Wells behöver jag säga mycket mer?
Tyvärr så tror jag inte Kirre kollade på det men jag säger om -när Nanne körde sitt nummer en gång till och alla tjoade o tjimmade så får man se Wells sitta där vid flygeln och lira.
My gäd, syrran om du såg/om du hade sett så hade du fått dej en fint lördagsskratt belive me ;)
Jag tror han har a thing för just den röda kulören haha! Bara vad jag tror.

Mer då.. har goffat chirre o candii och surplat ljummen citronjuice.
Det blev tre lådor med köttfärssås över så då blev jag glader :)
Kirre har varit mycket duktigare än mig den här veckan och haft matlåda nästan varje dag tror jag?
I för sig så har jag inte varit dödligt frestad av hennes fantasifulla korv och pommes frittes lådor som hon hade med sig tre dagar i rad haha.. meen ändå ;)

Imorn har både jag o Kirre en ledig dag.
Skönt.
Ska äta med mamsen tror vi.
Jag trodde vi hade bestämt oss för sushi men fick ett sms om en inbjudan till Chilli con carne.. någon mer?
Det var väl för att hon vill bli av med dom där vita bönorna som vi har haft liggandes så länge.. (Internt)
Undrar om hon har gjort den lite starkare liiite svagare.. - Björn Skiffs/Drömmis eller Drömkåken som den heter haha.

Klockan är egentligen bara barnet, tio en lördag kväll lixom de är ju nada banana.
Fröken Envall ska tydligen vara ute ikväll och göra stan osäker.
Watch out.. för henne är nog klockan bara barnet.
Men jag hade varken lust eller slantar för en utekväll så hon får skaka rumpan lite extra åt oss andra som stannar hemma* ;)
Meen trots att klockan är så lite så är jag sömnig så att dusha av sig och krypa ner i sängen känns inte allför långt bort.
Ringa ett samtal till Chrissy först bara o snacka lite kvällsgojja haha..


Kommentarer
Postat av: Kristina

De var ju fler som villle snacka kvällsgojja med mig tydligen haha...



Men fan jah vill ha suchi

2009-01-10 @ 23:02:48
URL: http://kristinasbubbla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0