Sharing my sundaymorning thoughts with you

Morn morn!
Blev precis lämand ensam här i lägenheten, har redan hunnit med en dush, håret luktar gott och även kroppen.
Teven har visat skidor här hela morgonen.. lättsamt I think.
Frukosten bestod va björnbär/hallon yoghurt, polarbröd med skinka, citronjuice och ett kokt ägg med lite lite kaviar på.
Nu sitter jag bara och kurar under täcket i soffan.
Igår började vi prata om Gotland igen. Det är värkligen det jag vill och jag vill boka i tid. Vi har suttit och kikat lite nu.. hur vi ska ta oss ner och så, finns ju lite olika alternativ.
Ååh det ska bli skadat och helt gäälet jävla kul!
För några år sen var det ju till Halmstad som tåget tog oss till, som gjorde våran sommar. Det var dock helt andra förutsättningar när man var yngre och Lina hade inte äns fyllt 18.
Men trots det var de en av dom bästa semstrar jag haft så Gotland kommer inte bli en besvikelse!
Hela sommaren ska bli ett minne för livet, det är så jag känner.
Mycket tjat men de är så mycket vilja och så mycket längtan!
Så mycket som kommer hända nu under våren.
Prövningar och nya utmaningar som får oss attt pröva vingarna på högre höjder.. spännande!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0