Feel it

Jag älskar min nya mjukisdress från h&m barn. Den är ljusrosa, i plysh och sitter som en smäck- Jag bor i den när jah kommer hem från jobbet :)
Jag har fortfarand eite visat upp min shopping, I know.
Jag var på väg igår men det kändes smått tråkigt för det va så mycket basic plagg, men jag behövde värkligen fylla på med det till min nya vårgarderob!
Men det blir inga bilder.. nu i alla fall.

Har även införskaffat mig ett par stentvättade leggings från Vila, optimala för vårkänslan med ett par sneakers eller tygskor till.. I like :)
Det bidde även ett x antal olika klänningar- tex. en mintgrön, en med vollang och en blommig :)
En leopardmönstrad kjol som jag invigde i lördas.
Två väskor, en liten och en stor :)
Några toppar, chinos, ett par heels....
Jag är super nöjd med mina nya inköp!
Idag sprang vi på ödet också.. ett par täckbraller i rosa från Everest på stadium. Halva priset och två par kvar i systrarnas storlek. Vi slog till- förra året haha men lämnade tillbaka dom när skidsemstern blev inställd men idag slog vi till igen :P
Nu ska dom behållas!

Jag är så jävla törstig ikväll, varför vet jag inte. Har en iskanna på bordet som det surplas ur i alla fall.. Kirre har så bra isform så isbitarna blir skit stora, vi gillra're!
Idag åt vi prinsessbakelser efter middagen. Lyx!

Mer då.. Min älsking är fortfarande på semster och jag är fortfarande inneboende här hos systeryster.
Han kommer hem på lördagkväll så då ska jag hem.. åååh älsk!
Saknadaden gör saker och ting tydligare- tydligt.
Det är precis vad vi har behövt.
Jag får ording på saker och ting känns det som.. på känslor som jag var osäker på. Nu kan jag se en röd tråd som jag vet att det är meningen att jag följer.
År 2009 har potensial i allra högsta grad och jag ska se till att göra det allra bästa av det här året.
så säger man väl jämt men den här våren blir nog inte som alla andra.. jag är förväntansfull :)

Nu ska jag sätta mig i bardummet, Kirre dushar och vi har inte hunnit snacka så mycket som vi borde haha..
Det här får bli godnatt.. sussa sött!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0