Take me out for breakfast in the sun and I promise to pay you back

Igår va de onsdag. Jag hade en bra dag på mitt jobb, det va lite trögt att stiga upp igår när Kirre fick ligga kvar.
Men idag var det ombytta roller, jag är ledig och imorse fick jag ligga kvar och Kirre fick gå upp :)
Jag hoppade in i dushen så fort Kirre lämnade mig.. välbehövligt.
Men jag hatar att dusha här för jag kan inte dusha utan att det blir en stor sjö på golvet.
Trodde faktist att jag hade klarat mig idag men ack så fel jag hade haha!
Min mage kurrar men jag orkar inte göra någon frulle. Sämst!
Idag ska vi i alla fall handla. Ska möta upp systeryster när hon slutar ikväll.
Vi skulle handlat igår men men ica och hemköp stängde 21.00 så vi hann inte.
Typsikt, Kirre som hade längtat hela dagen efter att handla och idag kommer jag längta hela dagen.. Geekigt va!?

Jossi ringde mig. Vi skulle lata oss en bra stund till men någon gång under dagen bokade vi in en promenad.
Solen skiner och det kan vara skönt att slippa vara själv hela dagen, så det ser jag fram emot ;)




Lyckades skapa ett kollage.. fast jag tror jag valde onödigt många bilder så det blev lite suddigt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0