Mina päron är bra päron :)

Hemkommen.
Fotograferingen på jobbet gick galant trots en stor besvikelse.
Emma kunde inte vara med :( Men tro för guds skull inte att jag klandrar henne, stackarn har åkt på vattkoppor!
Lider med dig.
Men annars gick det bra, så vi hoppas på en fin bild :)
Efter det trampade vi vidare i motvinden och mot maten.
Varken jag eller Kirre hade käkat på hela dagen så magarna skrek efter maat, och mat fick vi.
Det bjöds på chilli och till efterrätt rabarberpaj med grädde.
Det mådde jag bra av hihi.. och sen satte jag mig i badkaret. Badade inte men att sitta och dusha i det där mysiga badrummet är väldigt trevligt det me ska jag säga!
Är man uppvuxen med badkar så saknar man de visst sen. Jag har alltid velat ha dush när man bodde hemma men vi har bara haft badkar haha.
Nu inser man att det inte är så dumt ändå för i ett badkar kan man ju både dusha och bada!
Anyway.. helst skulle jag vilja ha både och ;)

På hemvägen cyklade jag förbi dadi och såg att det lyste så jag svängde in där med och pratade lite, eller lät mest dadi prata hihi.

Jag vet hur glad han blir och det blir ju jag me så det gjorde mig glad.

Har plockat in lite porslin i skåpen nu som jag fick med mig hem.
Storasyster hade rensat ut lite som hon inte tyckte att hon behövde längre så vi delade upp de vi som inte har fullt än ;)
Fick även något annat bra med mig hem..ååh jag är så glad för det.
Mami hade gått med i en bokklubb och fått några välkomst premier.
En hårtork från obh nordica och en volymtång by volymmaster från obh nordica jaa just den haha och jag fick den!
Vi fick den hihi så vi ska dela på kostnanden av en till så vi får en varsinn!
Det var lycka. Tack älskade mor för att du gick med i den där bokklubben haha :)
Nu ska jag platta håret för jag jobbar imorn.
Senare kanske.


Kommentarer
Postat av: Kristina

Ah, VI fick den haha ;-)

2009-01-12 @ 10:46:57
URL: http://kristinasbubbla.blogg.se/
Postat av: Kajsa

eaat this.. :P

2009-01-12 @ 19:49:53
URL: http://kaajsakarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0