13 dagsafton

Idag är det 13 dagsafton.
Jobbade från 10 till 16. Först trodde jag att de skulle bli en sån dag som bara Holmlunds har öppet.
Men så blev det inte när resten av stan öppnade upp portarna klockan 12.
Min snälla syster gjorde sig besväret ner på stan för att luncha med mig trots att jag hade matlåda.
Grymt tänkte jag.. eller vi.
Men klockan tickade och nån höjdar lunch bidde de inte.
Men selle fick ja ju iaf, thank you. Hoppas kidsen gjorde din dag lite värdare!

Helt okej och knega idag ändå trots att det gick lite segt..
Nu har vi ätit middag.
Idag bjöds det på pasta carbonara.
Igår lagade jag mat så idag va de bejbis tur. Tack för maten :)
Får se om jag ska baka nå typ choklad cookies sen.. kirre tipsade mej om ett lätt o smaskit recept igår men då orkade ja inte, så vi får se om det blir av idag!
 









Inge snack om saken så klart jag ska baka!

Blir man inte sugen så säg mig?

Ska be syrran skänga över recpetet..
Yummi.
Choklad cookies med mjölk till :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0