Get together med Holmlunds












Lite bilder från gårdagen.

Först åt vi pizza på jobbet.

Sen kom Emma och vi traskade vidare mot Bowlaget.

Vi hade tre banor och twinsen och Emma var nog det enda laget som hejade på varandra :)

Jag lyckades slå slog fyra strike! Om det berodde på tur, vilja eller skicklighet törs jag inte säga men der va kul!

Kirre fick bäst poeng totalt fastän ingen någonsin kunde anat det halvvägs in i spelet ;)

Det var andra gången jag bowlar och första gången var jag på tok för onykter haha så det krävs ju lite träning för att man ska briljera kan man såga!

Hur som helst det var skit kul där och efter bowlingen gick vi till Terrasen och satt där en stund.

Även det mycket trevligt och Thomas hade världens roligaste plans för sommaren för dom anställda på Holmlunds.

Har ni seglat någon gång?

I sommar ska vi segla tillsammans i Th's båt.

Planerna var att åka från uppsala en lördag eftermiddag ut till norrtäljde eller tom. ännu längre minns inte rikigt sen segla ut till Sandhamn, där väntar galej på krogen eller discot eller va det var :)

Fortsätta segla hela söndagen och äta och mysa!

Jag hoppas värkligen det blir av för det vore stört jävla kul och det skulle passa ypperligt i mina sommarplaner!

Det ni ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0