Tisdag morgon


Barnkanalen är på i vanlig ordning :)
Samma barnprogram varje morgon haha man börjar lära sig nu!
Vi började dagen med frukost i soffan med täcke och voice show.
Fejset är på plats, håret är uppsatt och nu är det bara jeansen som ska dras på.
Har fortfarande inte haft ork att visa upp min shopping men jag vill.. jag ska :)
Hann med två inköp på lunchen igår.
En väska för 99:- och en scarf för 129:- på Indiska.
Funtar på att cykla hem en sväng idag efter jobbet och kika till lägenheten. Förhoppningsvis har jag lite post också?
Inget att se fram emot egenligen när posten är räkningar haha men telefonräkningen har haft en tendens att försvinna innan den nått min brevlåda.. jäkligt skumt så jag vill hem och se efter.
Men det är bara den kvar nu coh skoräkningen som jag heller inte vet om jag har fått.
Räkningarna vill jag helst betala den 25 så man slipper tänka på dom sen.
Ja, ja det va det det.. ganska ointresant inlägg!
Har ingen blogg lust på kvällarna när man kommer hem.
Får se om det ändras ikväll.
Have a nice day you!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0