Spanska öar och spanska jordgubbar

Jag ska minsan visa dom tror sig veta.
Det känns ju redan mycket bättre.
Igårkväll fick jag det påmint för mig. En känsla som jag inte haft på länge.
Det var en sån lättnad!
Har fått prata av mig ordentligt nu också. Jossan rindge och vi pratade om våra beyymmer i nästan en timme hihi..
Thank you sweetheart for beeing here. Det kommer lösa sig för oss också ;)
Ikväll ska jag och syster ha en rikigt mys kväll. Vill ju ha middagen klar när hon kommer, sånt ät hon inte bortskämd med när hon bor själv inte.
Hoppas det går något bra på televisonen ikväll också, fast vi kommer nog inte bli så insatta i teven när vi har så mycket att prata om.
Åh jag längtar efter min syster hihi!
Jag borde kankse stanna och handla på vägen. Har inte ätit något än bortsett från lite pringles.. och med en tom mage brukar det va lätt att komma på middagsförslag ;)
Längtar efter någon annan också och det bådar gott!
Allt det här som jag bara skriver suddigt om än så länge ger mig en bra magkänsla.
Låt allt bli som det ska igen!
Rubriken kan tyckas vara helt tagen från luften och inte ha något med inlägget att göra meen.. ack så fel ni tar då.
Förstår dock att det bara är Kirre och jag i prencip som kan förstå :)
Later guys!

Kommentarer
Postat av: Kristina

Jordgubbar från SPAAANIEEN...

Love yah the most

2009-01-13 @ 19:15:32
URL: http://kristinasbubbla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0