Röd/vitt randigt klär oss ;)

Kvällen lider sakta men säkert mot sitt slut.
Vi sitter i soffan och kurar under täcket i våra likadana nattsärkar med varsin galss skål.
Krossad choklad/vanilj och kaktus/lime sorbet mumma.
På teve är det film mend jag vet inte vad den heter. Det är i alla falls treasn film :)
Middagen blev fiskpinnar, potatis, remoladsås och grönsaksmix också det mumma.
Nu har vi fylt på i kyl och frys så imorn blir det en ordentlig frukost med mackor ägg och yoggi..typ.
Imorn jobbar både Kirre o jag så det är skönt. Vi ska skylta om imorn men det blir en lätt match med alla nya vårplagg.

Idag fick jag en ny telefon. Visar imorn!

Men nu ska jag angagera mig i filmen lite. (Jag är beredd på att angagera blev felstavat där)
Godnatt!

Kommentarer
Postat av: Kristina

Stavas ENGAGERA :D Haha nöörd

2009-01-15 @ 22:29:02
URL: http://kristinasbubbla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0