Odd Molly loves you!

Igår kom Odd mollys första vårleverans till jobbet.
Jag blir så insperead och tänkte visa upp lite utvalda favoriter ur vårkollektionen.
Det är tyvärr väldigt lite av dom plagg jag visar som vi än så länge fått in på jobbet.
Men enjoy!


 



Så jävla lyxigt.. gud va kvinnlig jag skulle känna mig. Tyvärr inget vi fått in på jobbet.



Stickat i härliga pastellfärger.



En riktig basic t-shirt som kommer hålla hela sommaren.
Jag har hängt undan den gula, men den gula färgen görs sig dock inte så bra på bild.



En längre hood i plyshmaterial. Alla detaljer är det bästa!



Köpte jackan i blått förra våren men den hör numera till Kirres garderob. Både den rosa och röda skulle mer än gärna få bli mina i sommar! Älskar modellen och igen alla snygga detlajer.



Utbudet av tunicor och toppar är galet. Långt ifrån alla faller inte mig i smaken men dom här har jag inget emot ;)



Jätte enkel men precis i min smak. Den rosa har jag hängt undan i min garderob på jobbet. Den kommer jag ha stor användning av i sommar.. I like!



Mycket är väldigt sött och puttinuttigt men dom här varianterna tycker jag är fina.
Detlajerna gör så mycket, lite kortare i ärmslutet, "patchar" på armbågen.. inte dumt alls faktist!



Plyshmaterialet återkommer i alla mysplagg tror jag.. i alla fall dom jag fastnat för!
Hooden är det enda av dessa plagg vi fått in på jobbet. 
I mörkrosa, ljusrosa och marin. Skiiiit mysiga! 



Jag passar inte i långkjol eller långkläning men skulle jag varit en decimeter längre hade jag gärna dragit på mig en av kjolarna i sommar :)



Accesoarer går ju alltid åt.
Allt känns så extra på något sätt. Speciella och annorlunda tyger och detaljerna..hihi!



Åh det finaste av allt, GE MIG!
Klänningarna skulle funka varje dag vardag eller fest. Snyggt!


Odd molly loves you and we love Odd molly, visst gör vi!?
Jag är dessvärre lite väl snål.. men nu är rabatten högre så nu vill jag börja bygga upp min märkesgarderob haha!
Några plagg i månanden kan man kankse unna sig?
Nu har jag i alla fall fast inkomst :) Guud så skönt, äntligen!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0