Nu är det mys-i-soffan time

Nu är jag nydushad.
Insmord med härligt doftande lotion.
Benen är ovanligt mjuka o lena.
Har så sjukt slöa rakhyvlar just nu så då orkar man lixom inte kämpa med dom så mina ben har inte rikigt varit silkeslena på ett tag.
Inte nu heller men en bra bit på väg haha.
Håret är även de plattat o fint.
Har min sidenrobe på mej o ska dra på mej mina raggisar också.
Så nu ska jag strax krypa upp i soffan med bejbi och med en semla ;)

Idag har jag varit duktig o rört på mej mycket i den friska luften.
Bejbi drog med mej ut på en promenad upp till gränby centrum för att kika på griller till mig.
Men jag väntar nog till min mycket efterlängtade lön innan jag slår till på ett par. Vill inte handla med pengar som jag inte har dvs. låna haha :)
Sen knatade jag hemmåt för att byta till en tjockare halsduk och sen bar det iväg mot syster och en ordentlig prommis med henne.
Hon är nöjd med dagen!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0