Mys med mig själv bara

Då va man kläär för en ensam-hemma-kväll.
Känns rätt skönt.
Dushat och smörjt in mig och nu sitter jag i min nya nattsärk som jag inte äns prövat förns nu.
Fick den av syster i julklapp den är vit/röd randig och optimal att mysa hemma i. På tok för varm att sova i men det tycker jag att alla pyjamaser är så.
Har ingen lust att laga iordning någon middag åt bara mig själv ikväll.
Särskillt inte när det stod två semlor i kylen hihi ;)

Idag följde jag med mami till synoptik efter jobbet.
Alla märkesbågar 1 kr. Mami valde tillslut ett par från vouge, dom satt som gjutna på henne.
Men fattas bara att det är svårt och bestämma sig när man ska ha dom every day.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0