Morning my love


God morgon readers!
Idag är det min andra lediga dag den här veckan. Andra och även sista, jobbar hela helgen men det är helt ok.
Jag är nydushad, insmörjd med dove summer glove, sminkad och långhårig. Allt det allready lixom- klockan är bara tolv.
Ska snart mätta min hungriga mage med pasta carbonara till lunch. Yummi.
Systers mage blev nog rätt disapointed imorse.. frukosten var en mindre besvikelse kan man säga.
För mig går det ju an som är ledig och kan hålla tillgodo till lunchtid men när man ska jobba vill man inte bröja dagen på tom mage eller med brända matbullar till frukost.
Vi får nog handla lite idag.
Ska ta mig ner på staden sen i ishalkan... fööör det är ju löning imorn!
Äntligen utbetalning för allt julrush slitande och med lönebeskedet i handen så var det värt alla timmar!
Måste gå igenom allt jag hängt undan. Vill inte göra det imorn.
Lite blir säkert hängade ett tag till och lite kanske sollas bort.. har inte äns prövat kläderna än haha :)
Ååh vad jag längtar!

Igår var det jätte trevligt. Gott med pizza, bowlingen var skit kul och skit svår och breezer på terassen var det godaste jag druckit på länge!
Slänger upp lite bilder senare.. nu ska kocken in till löket och mecka käk :P
Later!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0