Min kropp älskar känslan av naken, len hud under mitt sköna nya prasliga täcke

Älsk va inte lika mysintreserad som jag va.
De va innebandy på teve.
Jag va inge bandy sugen.
Jag kokade ris till min matlåda istället.
Jobb mellan 10-16.30 imorn.
Imorn är det 13-dagsafton så det är röd dag och ob.
I like.
Kirre fick välja först så hon valde att vara ledig. Men det var innan hon hade pratat med mami och innan hon visste att det var röd dag.
-Ångrar du dej nu?
-Ah lite..haha

Klockan är nio nu.
Nio börjar en film.
13 snart 30 jag tror jag har sett den förr.
Tror inte älsk kommer va så het på den rullen haha.
Ska krypa ner i sängen o kika nu.

När älsk har dushat får jag nog sällis och lite mys.

Good night readers, sleep tight!


Kommentarer
Postat av: Kristina

Undra om jag ska kommentera alla dina inlägg sirran :D Haha

2009-01-05 @ 22:31:13
URL: http://kristinasbubbla.blogg.se/
Postat av: Kajsa

Haha ah de kan man ju undra.. inte mej emot :)

2009-01-06 @ 16:58:11
URL: http://kaajsakarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0