Med positiv energi

Godmorgon readers!
Jag är upp före klockan tio fast jag är ledig.. trodde klockan va lite mer men men ;)
Min mage kurrar som bara den, åt ingen middag eller kvällsmat igår och vi har ingen frulle hemma tror jag- illa.
Idag är de det jag som är ledig. Ska pyssla lite här hemma sen cyklar jag hem till Kirre.
Hon jobbar idag så jag ska se till och ha maten klar när hon kommer, mysigt!
Det är mycket att tänka på just nu.. vill inte skriva för mycket här än.
Har haft en stor klump magen. Igår hade jag det men jag tror att den har släppt nu, lite iaf.
Jag får åretkomma lite senare.. om min kära syster får igång sitt internet vill säga för det har krashat haha.. typiskt!


Kommentarer
Postat av: Kristina

Du känner väl mig, dataproblem grejjar jag :D

2009-01-13 @ 19:13:42
URL: http://kristinasbubbla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0