Köttfärssås på spisen.. smells delicious

Vaknade upp brevid syster yster imorse.
Man sover som en gud där.. värkligen.
Ville inte gå upp imorse. Men det gjorde vi.
Mös i soffan i vanlig ordning för systers del iaf.
Hon gjorde omellet åt oss. Också i vanlig ordning för fröken Karlsson.
Det va smarrigt, jag är så dålig på att göra ommis så därför gör jag de aldrig.
Worket flöt på bra.. de va lungt på stadens gator idag så man fick lite gjort och kunde hålla snyggt omkring sig- precis som vi gillare!
-Om jag tappar en påse på golvet.. ja då gtar jag upp den.
Inga konstigheter där inte.
Sen kom jag hem, vi gick till willys och nu är maten på g.
Det blir köttfärssås och spaggetthi.
Sen blir det pringles och lite smågodis ;)
Det luktar mumma.
Två veckor kvar till lön.
Idag hängde jag några basics, i vitt förstås.
En längre kavaj hängde vi också undan varsinn- delicious actually.
Jag är ingen kavaj tjej.. nej så skulle jag inte beskriva mig själv, syrran deffenitivt.
Men jag hängde den här iaf för jag passade ju haha och den är klart värd 240 riksdaler!
40% Jag säger inge mer!
Nä nu vill jag mat.
Later maybe ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0