Kan du fatta så jävla dum dum.. haha

Oboy asså.. jag älskar min syster och mig själv också ibland kan man säga :)
En fet jävla söndag är precis vad jag har haft!
Fick världens roligaste nyheter av mami.
Håll i er.. Jag ska bli faster igen- tredje gången gillt eller nått.. fast de kankse inte är gramatiskt rätt att skirva så?
Dom andra två gångerna har väl all rätt att räknas.. men faster åt en tredje undebar liten pajsare hihi.
Ååh jag o Kirre nästan skrek av glädje och satt och babbla om det i en evighet.
I maj ska hon/han komma om allt går som det ska och de kan tom. bli så skojigt att pajsaren som Sara har i magen nu kommer den 26 on our birthtday :P
Tänk om det blir en en liten tjej. Jag kommer överösa den lille med kärlek oavsett kön off course så inga dumma frågor om det, please.
Men tänk hihi.
Det var väl det sista vi hade trott.
Nu är min brur abslout ingen oldie trots att han redan har två underbara söner på 8 och 12 bast.. nix det var inte oväntat för att han och Sara är för gamla för kids hihi man trodde bara att det inte var aktuellt typ.. :)
Men i maj är det i allra högsta grad aktuellt.
Ah men kan du fatta så jävla roligt det vore ellär?
Grattis bruuur med familj!


Middagen var för övrigt och som alltid ett nöje att sätta tänderna i.
Idag stod bordet dukat med lövbiff, klyftpotais, vitlökssås, mumsig sallad och bröd.
Det var värkligen tid för lite mor-dotter tid idag och det var skönt att prata om vikitga saker med min älskade mamma <3
Relationer, lägenheter, banken och sånt som vi har på skallen nu.
Efter mamis plejs stod mitt plejs på kartan så jag traskade hemmåt.
Jag och min älsk hade en jätte mysig och välbehövlig kväll på tu man hand hihi :)
Vi såg like mother like daughter  efter mycket om och men. Jag vet inte hur många filmer vi satte på men ledsnade hihi..
Hata göteborg som verkade vara en riktigt smutsig amatörfilm typ haha no offense mot svenska filmer ehm sen prövade vi mucis & lyrics, cashback mfl.
När den här tiden är över så kommer inte vi att vara över.
Det är precis så här jag hoppades att jag skulle känna, saknaden efter någon som står mig så nära. Det är inget jag behöver tvivla på.
Tack älskling för en jätte mysig kväll!







Sleep tight nu..det ska vi göra nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0