Ingen känsla för rubrik?


Nu måste jag dissa en sak. Fet dissa!
Sveriges sämsta bilförare på teve fyra.. My gäd vilken dynga, katastrof inget att rekomendera!

Jag är rätt slut.. har jobbat en vecka i sträck nu i alla fall och än är inte veckan över. Det har ju sina förklaringar när Daniel är i Alperna men det blir lite många timmar.
Imorn har jag sovmorgon i alla fall, det ska jag ta vara på :)
Se till och vara lite utvilad till helgen, det verkar bli galej på lördag trots allt nu!
Nu kom musiken igång här hemma och jag är genast mer taggad på att skaka rumpa och härja med mina girlilious tjejer.. på took för läge sen nu, minns knappt sist?
Carro.. vi är på, vi säger Yes ;) Du hajjar va haha- Fett!
Vet kanske vad jag ska ha på mig, tror jag kan va sugen på en av mina nya klänningar.
Sopiha Somajo - Irony. Svinigt bra!

Shoppade ett par rosa balerinas idag. Jag har inga så det va inte alls ett helt skitnödigt köp kan jag tycka :) Tvärtom!
Jag har abslout noll sommarskor..nästan! Alldelles för nåra i alla fall haha.
Nä nu ska jag glo och irritera mig lite på några loosers på fyran haha.. som om jag är tvingad och titta?
Vet inte varför men vi kollar lite ändå..
Later maybe.. maybe baby! Ciaao..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0