Ibland kan jag vara jävligt blödig

Halvligger i soffan nu o poppar.
Har gjort en skön playlist så och först ut var Michale Jacksson med Black or white.
Kirre har en bra version..
-It's to late for this, turn it off!
-I wanna lissen to it, dad it's the best part!
-Turn it off!
-Turn it off..Eat this!
Just de EAT THIS haha..

När man inte är i sitt esse så är muzziken ett bra botemedel!
För stunden kan det i alla fall kännas bättre!
När problem dyker upp som jag tvingas fejsa så är tårarna oftast inte långt borta. Inget fel med att bara lite blödig men ibland önskar man bara att dom inte kom så jävla fort.
En klump som sätter sig i halsen och snor som rinner gör att det bli så mycket svårare att prata!


Det va länge sen jag tog med mig tjejerna ut på ett dansställe..
Fan nästa helg ska vi skaka rumpa hela natten lång i high heels och något jävligt snyggt på våra kroppar.
Troligtvis är det något nytt haha. Sjuk volym på våra perruker, även det ett måste!
Nästa helg är det inte omöjligt med en tvådagars fest :)


Dans på birgers berömda högtalre en sommarnatt..hihi

Jag har sjukt höga förväntningar på den här vår & sommaren.
Vill bara kasta av mej dom tjocka kläderna och låta min kropp andas!
Och ska dom tjocka kläderna av kan man inte se ut hur som helst under heller..
Sommar 09 ska jag vara i form thats it. Några kilon måste bort till dess!
Har så jävla mycket att jobba för nu. Det här ska vara min vår. Några motgångar vill jag helst inte veta av.
Hela lasset kan jag inte dra själv men jag ska jävlar annama göra min del!

I know it's a bit comfusing.. vad skriver jag om egentligen?
Dom närmsta vet/förstår nog och ni andra.. törs nog inte skriva för mycket, än.
Men det är mycket som snurrar i mitt huvud nu, mycket som händer i mitt liv.
Saker som jag önskar inte hände.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0