I decided to try her sunglases when I saw the sun this morning



Så där blev resultatet ;)


Jag roade mig lite framför spegeln idag ;)
Måste passa på när systers kamera finns tillgänglig!
Solen lyste ju ute så jag tyckte de va lite lägligt att prova.. or something.
Ut fick dom ju inte följa med mig för solen hade nästan försvunnit innan jag o jossi kom iväg.
Men det blev en runda runt högarna. Lite chilli får man ju säga att det är ute särskillt när man inte har tjocka jackan på sig utan har nöjt sig med dubbla tröjor. Tjocka visserligen för jag värmde mig ganska bra i Kirres tommy tröja.
Kan klockan bara bli sju nu då så vi kan komma hem o brassa käk nån gång!
Gaaaaaaah me so hungryyyyyy


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0