Ett ovanligt bra gäng

Fem minter i tolv.
Jag blev precis klar med håret.
Sås let's dance premiären hos Emma o Johan ikväll.
Jag, Kirre o Leila köpte med oss pizza efter jobbet och mös framför teven i deras otroliga lägenhet med den största gran jag sett innonhus- Gääd!I
I like it a lot.
Bagge höll måttet och Morgan överaskade :)
Guuuud vad jag kommer sakna mina arbetskamrater som slutar nu.
Anna Emma Leila :( Världens bästa jobb gäng I'm telling you.
Men nu ska vi nog göra kväll och släcka ner och krypa ner bakom väggen, det gillar jag.
De är mysigt o sova här hos min sirra.
Så annorlunda mot när andreas bodde här. Kan sakna det ibland på ett konstigt sätt, fast är det konstigt? De är väl inge konstigt hihi.. saknar hjärtat mitt också.
Godnatt du och alla andra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0