En känsla av att det inte var sista gången som man får betala för det dåliga minnet

Obs! Det blev bara gnäll haha sorry.

Blää det är äckligt kallt ute fortfarande fast jag tyckte dom sa på vädret att det skulle bli mildare?
Skäms på mig själv som har så jävla dåliga vantar så jag måste ha dubbla som istället gör att det blir tjockt o bökigt!
Jag o Kirre delar på en nyckelknippa till jobbet.
Vi kommer aldrig komma ihåg att set till att rätt syster har nycklarna.. idag jag kom på det halvvägs hem så jag fick cykla tillbaka till svartbäcken.
SÄMST.
Älsk hade köpt hem lasange.. jag åt lasange till lunch!
Jag är inge hungrig, ska ta en dush istället.
Lite av en oturs dag för mig idag. Lite otur i alla fall.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0